Sterke groei ‘Quattroboards’

Exploitant Brouwer & Partners is druk bezig het netwerk van Quattroboards in Nederland uit te breiden. Het Quattroboard is een van binnenuit verlichtte, al dan niet roterende reclamevitrine dat ruimte biedt aan affiches van 238 cm x 175 cm (71 % lineair van billboardvitrines). Daarmee is het reclameoppervlak 4 vierkante meter; vandaar de naam “Quattroboard”. Daarnaast – en dat maakt het object bijzonder – een LED scherm dat door gemeenten gebruikt kan worden voor de aankondiging van evenementen en meer van dat moois.

In de gemeenten Almelo, Dronten, Ede, Tiel en Wageningen zijn onlangs een groot aantal Quattroboards gerealiseerd, maar het aantal wordt zeker uitgebried met Barneveld, Boekel, Enkhuizen, Spijkenisse en Venray. Een totaal van 39 in Nederland.
Enkele kenmerken Quattroboardreclame
• Massamedium
• Snelle en massale bereiksopbouw
• Hoge contactfrequentie
• Nadrukkelijke aanwezigheid in straatbeeld, je kunt er niet omheen
• Impactvol medium
• Boodschap 24 uur per dag, 7 dagen per week

    Eigenschappen Quattroboards:

Geplaatst in een object met daarboven LED systeem, waarmee gemeenten met inkomend verkeer communiceren (extra attentiewaarde voor de adverteerder, er staat immers relevante informatie om de uiting) of als vrijstaande reclamevitrine, of in een zuil met Dynamische Reizigers informatie
Formaat 238 cm x 175 cm
Campagneduur: 2 weken
Geplaatst aan in- en uitvalswegen, doorgaande routes en bij drukke transferia
Van binnenuit verlicht
Vaak roterend

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *