Central Station NL breidt vlakken in het sportsegment fors uit

Amsterdam, 11 maart 2013 – Central Station NL heeft zijn netwerk van DOOH-schermen fors uitgebreid met nieuwe locaties in sportscholen, golfbanen en voetbal, hockey en tennis clubhuizen. Het totale netwerk van Central Station NL in het sportsegment telt nu 1.163 schermen.
Occasion Based Marketing
Central Station NL exploiteert nu een groot premium netwerk binnen sport. Het gaat om 221 voetbal, hockey en tennisverenigingen, 28 golfbanen, 160 sportscholen, 7 Eredivisie clubs en alle Jupiler League voetbalclubs. Alle schermen worden realtime aangestuurd waardoor er op de minuut ingespeeld wordt op wensen van adverteerders en actualiteiten. Social media campagnes, branded content of specifiek een bepaalde regio bereiken is allemaal mogelijk. Via deze manier van occasion based marketing en de voordelen van digitaal vergroot u het effectieve bereik van uw campagne.
Alle locaties zijn voorzien van een programmering die gericht is op sporters. Gedurende 15 tot 30 minuten wisselen actuele nieuwsblokken, rangen en standen van competities en items over o.a. sport, gezondheid en reizen elkaar af.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *