Ontwikkelingen Digital Out of Home

De ontwikkelingen van digitale buitenreclame in Azië gaan aanzienlijk sneller dan in Europa (en Nederland loopt in Europees verband zeker niet voorop). Recent onderzoek van PQ Media schat de totale wereldwijde bestedingen op $7 miljard (15% stijging), waarbij ze een onderscheid maken tussen ‘Digital Place-Based Networks ($5)’ en ‘Digital Billboards & Signage ($2)’. Het segment Digital Billboards groeide zelfs met 26%, gedreven door een hogere acceptatie en perceptie in de belangrijkste markten. Ter illustratie: in Thailand beslaat de DOOH-markt zelfs 50% van de totale OOH bestedingen.
Azië loopt dus voorop. De internationale poot van NABB opereert onder de naam City Outdoor Advisors is recent gevraagd door het Chinese tijdschrift Asian OOH om haar visie op de ontwikkelingen te geven. Via deze link kunt u het volledige artikel lezen (in het Engels en het Chinees).

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *