Canon spectacular nabij Schiphol

De komende vier weken schittert een enorm objectief van Canon vier meter boven de mast Schiphol van Clear Channel Hillenaar, ook wel bekend als ‘de Vis’. De spectacular speelt in op de campagne voor de objectieven (lenzen) van Canon en heeft als haakje ‘Power to see things differently’.
Inhakend op de campagne wil Canon door middel van de spectacular de consument op een andere manier naar de uiting laten kijken en laten beseffen dat Canon de mogelijkheid biedt om vanuit een ander perspectief foto’s te maken met Canon camera’s en objectieven.
De campagne richt zich op gebruikers van een spiegelreflex camera. Aangezien de campagne precies in de vakantieperiode valt, is gekozen voor een spectacular op de mast Schiphol. Als je langs Schiphol rijdt dan ga je op vakantie of denk je aan vakantie. De reislustige Nederlander wordt op deze manier op de hoogte gebracht van Canon’s objectieven om prachtige foto’s te maken.
Het ontwerp is tot stand gekomen door een samenwerking tussen Canon, PHD, TAG WorldWide en Clear Channel Hillenaar. Naast buitenreclame worden voor deze campagne ook print en online media ingezet.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *