Onderwater mupi

Er is in diverse media al veel over geschreven (Adformatie had de primeur, maar het bericht is daarna door andere media opgepikt), maar voor diegenen die het bericht gemist hebben: JCDecaux heeft eind december in samenwerking met het magazine Duiken een reclamevitrine laten zakken in de Vinkeveense plassen. Het idee is ontwikkeld door reclamebureau TBWA. Een leuke attractie voor duikers en mooie promotie voor JCDecaux, TBWA en het magazine Duiken. Kleine correctie op het bericht in Adformatie: het is geen abri, maar een reclamevitrine (‘mupi’ in de terminologie van JCDecaux).
Volg voor meer informatie over de campagne de volgende link:
Adformatie/campagnes
En volg voor een leuk filmpje over het laten zakken van de mupi de deze link:
korte film
Of voor de echte liefhebbers een uitgebreide reportage:
film van 6½ minuut
En / toegevoegd op 2 februari een nieuwe link, met erg mooie foto’s:
foto’s Cor Kuyvenhoven

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *