MMD Media neemt indoor affichage netwerken Boomerang Media over

MMD Media neemt per 1 november het netwerk van panelen in sportscholen en de toiletreclamepanelen in de horeca van Boomerang Media over. Deze netwerken sluiten aan op de andere indoor netwerken van MMD Media waarbij kwalitatieve netwerken op selectieve doelgroepen centraal staan.
Boomerang Media neemt met deze stap afscheid van de indoor affichage. Op de nationale markt zijn nu drie partijen actief met exploitatie van indoor media: MMD Media, Hillenaar (diverse indoor netwerken) en Altermedia (onder meer toiletreclame).
Danny van Beek van MMD Media: “Met de toevoeging van deze netwerken exploiteren wij een portfolio van meer dan 3.500 vlakken op zowel zakelijke- als consumenten doelgroepen. We bieden de adverteerder niet alleen een groot bereik maar vooral een hoge selectiviteit en dat blijft de basis van reclame”
Remco van Duinkerken van Boomerang Media: “Door de verkoop van onze affichagenetwerken kunnen wij ons veel beter concentreren op onze nieuwe positionering Social by Nature: de integratie van off line en online locatie concepten met kaarten en andere location based mogelijkheden. Affichage is een andere markt. Wij moeten het hebben van nauwe samenwerking met marketeers, planners en strategen gebaseerd op onze creatieve concepten”.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *