Interactieve tool voor Snickers op stations

, ,

snickers-550
Vanaf 1 mei gaat er een grootschalige multimediale en interactieve campagne van Snickers van start. Snickers stilt stevige trek en vanuit deze communicatie is de vraag die Snickers aan Nederland stelt “Wie ben jij als jij trek hebt?”. Middels een unieke multi-mediale aanpak nodigt Snickers® de consument uit zichzelf te veranderen in zijn of haar hongerige variant. Consumenten worden op 25 interactieve abri’s op high-traffic locaties op NS- en metrostations hiertoe uitgedaagd. De doelstelling is om veel mensen op een innovatieve manier te bereiken.
De 25 abri’s beschikken over een speciale  applicatie gebaseerd op Kinect technologie, waarmee de consument een foto kan maken. De foto wordt in vijf varianten (o.a. als oermens, nerd of diva) op de abri zichtbaar, waarna er een keuze gemaakt kan worden welke van deze vijf varianten groot met een QR-code in beeld verschijnt. Door de QR-code te scannen kan de consument het resultaat delen via social media. De techniek achter deze campagne is voor het eerst op buitenreclame in Nederland te zien en is een gezamenlijke actie van Snickers, CBS Outdoor, Central Station NL, Mediacom en Kinetic.  De applicatie is ook te gebruiken via de website van Snickers en via de app ‘ik heb trek’ op de smartphone.
“Buitenreclame is tegenwoordig meer dan alleen een traditionele poster. Door interactiviteit toe te voegen aan je campagne biedt dit de mogelijkheid om bereik te genereren en een dieper niveau van betrokkenheid bij je doelgroep te creëren. Samen met Central Station NL, Snickers, Mediacom en Kinetic hebben we gekeken hoe we een succesvolle campagne konden neerzetten om te laten zien dat de mogelijkheden met buitenreclame eindeloos zijn”, aldus Guy Grimmelt, Marketing & Business Development Director van CBS Outdoor.
Ilona van Wegen, Marketing Director bij Central Station NL: “Het gebruik van real live interactie in de Snickers campagne is de manier om optimaal de engagement met de consument aan te gaan. Central Station NL is zeer verheugd dat Snickers hierin voorop loopt en kracht Digital Out-Of-Home (DOOH) benut om haar marketingdoelstellingen te realiseren.”

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *