Gekrakeel rondom reclamemast Spaarnwoude

Na een langlopende rechtszaak over de exploitatierechten van de reclamemast Spaarnwoude aan de A9 heeft de rechtbank van Amsterdam Interbest in het gelijk gesteld. Eigenaar Uptown Advertising dient deze reclamemast over te dragen aan Interbest. De reclame exploitatie was door Uptown in handen gegeven van Hillenaar Outdoor Advertising, welk bedrijf dus onmiddellijk moet stoppen met de verkoop. Interbest neemt vanzelfsprekend de verkoop over.
Uptown heeft deze rechtszaak verloren nadat een aantal jaar geleden in kort geding de rechter had besloten dat de overeenkomst tussen Interbest en Uptown was geëindigd. Interbest heeft uiteindelijk in de bodemprocedure gelijk gekregen en Uptown is hierin veroordeeld. Hillenaar zal de mast vrijwillig verlaten. Interbest had ook een schadeclaim van Hillenaar geëist, maar deze is door de rechter niet gehonoreerd.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *