Digital 3D campagne voor Visa (New York)

Buitenreclameexploitant CBS Outdoor heeft op 2 februari de eerste (naar eigen zeggen) digitale 3D campagne gelanceerd voor VIsa in New York City’s Grand Central Station. Bovenstaand fotootje laat natuurlijk niet zo veel zien, want 3D heeft nog steeds een speciaal brilletje nodig. Maar in deze video is in ieder geval te zien dat passanten onder de indruk zijn van deze nieuwe reclametechniek.
Er wordt gebruik gemaakt van de laatste 3D technologie die ook in bioscopen te zien is. Passanten zullen commercials (met geluid) kunnen zien, waarbij ‘brand ambassadors’ (oftewel merchandisers) de speciale brilletjes zullen uitdelen. CBS Outdoor laat zien dat bestaande televisie commercials omgezet kunnen worden in 3D, waarmee de commercial nog meer tot leven komt.
Er is echter niet alleen sprake van de 3D uiting, maar het gehele station is voorzien van billboards en andere reclamedragers voor Visa.
De 3D techniek is afkomstig van het bedrijf N4D.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *