Nederland op grote hoogte

Vlak voor de wintersport besteden wij op NABB aandacht aan een Nederlands buitenreclamebedrijf uit Lijnden, MediaMountain, dat al sinds 1998 actief is in Europese skigebieden. In diverse gerenommeerde skigebieden in Oostenrijk, Frankrijk, Zwitserland en Italië verzorgt MediaMountain de buitenreclame op billboards, skiliften en talloze andere plekken. Niet alleen meer traditionele media, maar tegenwoordig ook innovatieve digitale oplossingen worden geboden. Enigszins uit gezichtsveld van de Nederlandse adverteerder en mediaplanner, maar toch zeker Europees gezien koploper op het gebied van buitenreclame. Niet voor niets werd het bedrijf in 2009 beloond met de award: ‘out-of-home owner of the year’.
Klik hier voor een video over MediaMountain.
Lees verder over een mooie campagne die ze voor Swatch hebben uitgevoerd.

Voor Swatch voert MediaMountain het ‘Alpine Lifestyle Concept’ uit dat zeker het vermelden waard is. Het multi media concept geeft Swatch een sterke aanwezigheid in vele skigebieden, waarbij vele experiential, social media en digitale toepassingen gebruikt worden. In het ski fun park, volledig Swatch branded, wordt een film gemaakt van je actie, deze is vervolgens te zien op enorme digitale billboards, op je mobiele telefoon en op elke social network platform naar keuze . Swatch ondersteunt dit met reclame op onder meer toegangspoorten, vlaggen, crowdbarriers, plattegronden, billboards en natuurlijk the big airbag zelf waarop je landt. Kortom, een prachtig staaltje Piste Domination!
2swatch550

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *