Catwalk: nieuw groot-formaat reclame

,

blowUP media Benelux, een onderneming binnen de Duitse Ströer Groep, gespecialiseerd in grootschalige buitenreclame, komt met twee nieuwe ‘out of home’ producten. De Catwalk heeft een oppervlakte van ca. 214 m² en vormt in de drukbezochte Rotterdamse winkelstraat de Hoogstraat over een lengte van ongeveer 100 meter een galerij voor het winkelpubliek.
H&M legde dit nieuwe reclamemedium van eind november tot midden december in de directe omgeving van een verkooppunt vast. Het thema samenzijn en relaties vormt de kern van de kerstcampagne en de foto’s op de Catwalk laten dan ook verschillende paren zien, zoals moeder en zoon, vriend en vriendin of vader en dochter. Het doel van de campagne is om te laten zien dat H&M mode heeft voor iedereen, ongeacht je leeftijd of geslacht.

De City Highlight is het andere nieuwe product van blowUP media: een steigerdoek met achtergrondverlichting. Merken als Samsung en HTC hebben dit aandacht trekkende medium al geboekt. In het voorjaar van 2012 komt er een City Highlight bij op een nieuwe locatie in Amsterdam. Op de Wibautstraat in Amsterdam wordt er een City Highlicht opgesteld.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *