Billboards in bloei

Onder het motto Time to grow – Time to Yacht zet Yacht de Billboards van JCDecaux in bloei. Met deze opvallende campagne wil Yacht ondernemers er op wijzen dat zij ook in deze tijd kunnen groeien.
De slogan is door creatief communicatiebureau ARA en JCDecaux Innovate vertaald naar een opvallende en ludieke buitenreclame-uiting. De bloeiende Billboards staan in Amsterdam, Utrecht en Eindhoven. De Spectaculars worden ondersteund met een Billboardcampagne bij JCDecaux.
Het detacherings- en wervingsbureau voor hoogopgeleiden trekt de aandacht met een uitgebreide mediacampagne, met Time to grow – Time to Yacht en diverse varianten hierop (time to change, discover, begin) als uitgangspunt. Yacht is ervan overtuigd dat bedrijven die hun organisatie verbeteren, zullen groeien. Hoe ze dit moeten doen? Door op het juiste moment de juiste kennis aan te trekken en vast te houden – de kennis van de professionals van Yacht.
De campagne is ontwikkeld door ARA. Deze Spectaculars zijn mede mogelijk gemaakt door Yacht, communicatiebureau ARA, mediabureau Mindshare / Kinetic en JCDecaux Innovate.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *