Van Outdoor naar Outstore

We houden van nieuwe vaktermen; Centercom bedacht er maar liefst twee: ‘Outstore’ in plaats van ‘Outdoor’ reclame. Een treffende benaming voor een waarschijnlijk zeer effectief medium, adverteren daar waar ook de producten gekocht worden. En het bedrijf wordt neergezet als ‘Supermarktmediaexploitant’ – weer eens wat anders dan ‘maar gewoon buitenreclameexploitant’.
Centercom bouwde de afgelopen jaren aan een supermarktnetwerk voor zijn ‘scrollers’, waarin afwisselend verschillende reclameuitingen te zien zijn. Vanaf januari 2009 omvat dit netwerk 450 locaties. Aantrekkelijk voor adverteerders, maar voor supermarktondernemers net zo goed.
Het artikel in FoodPersonality

klik in de rechterbovenhoek om het artikel in vol formaat te lezen ▼

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *