Unilever plant campagne in op temperatuur via digital out of home

alleen tussen 13.00 en 20.00, bij temperaturen >20 graden
Unilever maakt voor haar merk OLA gebruik van adaptive planning via digital out of home exploitant Central Station NL. Door de voordelen van digitaal is het mogelijk om een campagne zeer gericht te targetten op bijvoorbeeld tijd, dag en weersomstandigheden. 
De campagne van OLA is hierdoor in de maanden juni t/m augustus alleen te zien op relevante momenten, namelijk op dagen dat het 20 graden of warmer is en alleen tussen 13.00 en 20.00 uur.
De campagne word bij Central Station NL uitgezonden op 656 locaties en 896 digitale vlakken. Hieronder vallen o.a Pathe, metrostations Amsterdam als ook tankstations van Central Station NL (Total, Shell) en RAP media (BP, Q8, Esso, Texaco)

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *