Station Domination: Rotterdam Beurs

Amsterdam, 22 februari 2011 – In twee nachten tijd heeft het Rotterdamse metrostation Beurs een complete metamorfose ondergaan. CBS Outdoor heeft dit metrostation omgetoverd tot een indrukwekkende belevingswereld die twee weken lang in het teken zal staan van de PlayStation Vita campagne ‘The World is in Play’. CBS Outdoor noemt deze allesomvattende reclamevorm ‘Station Domination’.
Metrostation Beurs, waar dagelijks duizenden OV-reizigers komen, is vanaf 22 februari voorzien van speciale reclameborden, muur- en vloerbestickering. Daarnaast rijdt er een metrostel rond dat aan de binnenzijde volledig is bestickerd met de PlayStation Vita campagne, om de introductie hiervan kracht bij te zetten. Tevens zal er op metrostation Beurs PlayStation Vita sampling plaatsvinden.
Deze ‘Station Domination’ is uitgevoerd door Team Impact, de creatieve afdeling van CBS Outdoor, in samenwerking met OMD Nederland, Sony Computer Entertainment en RET en maakt deel uit van een grote campagne rond de lancering van de PlayStation Vita.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *