RET verlengt contract met CBS Outdoor

CBS Outdoor heeft het abri-contract met de RET verlengd tot 2017. Het contract betreft de plaatsing en exploitatie van abri’s; in tegenstelling tot veel andere steden is de exploitatie van de 2m2 vitrines (europanelen/mupi’s) ondergebracht in een apart contract (met de gemeente zelf); dit contract loopt in 2011 af.
Het contract met de RET is volgens de outdoor exploitant mogelijk het grootste reclamecontract van Nederland en behelst de exclusieve reclamerechten op onder meer abri’s, bussen, tram, metro en station-domination in Rotterdam. Het Rotterdamse RET vervoert dagelijks ruim 600.000 reizigers.
‘Wij zijn uiteraard zeer verheugd met deze uitkomst’, reageert algemeen directeur Frank Hardenberg van CBS Outdoor. ‘De RET en dus Rotterdam is al sinds 1988 een van onze belangrijkste partners. Een continuering van onze samenwerking zegt alles over de wijze waarop CBS Outdoor heeft geopereerd. Nu Rotterdam is veilig gesteld zullen wij onze focus gaan leggen op steden zoals Amsterdam en Den Haag. Dat is een mooie uitdaging.’
Bron: Adformatie Online, 1 oktober 2009

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *