Reclame-exploitatie Cargohopper

Altermedia, exploitant van onder meer Vrachtwagen-, Taxi- en Indoorreclame, gaat de innovatieve, elektrotrein Cargohopper exploiteren. De meeste grote steden in Nederland hebben tegenwoordig een milieuzone, daarbinnen verzorgt Cargohopper transport. Het geheel zonne-energie gedreven transportsysteem is in april 2009 in Utrecht geïntroduceerd. Daar bezorgt het nu dagelijks op 55 adressen in de binnenstad. In de loop van 2010 wordt het concept naar meer grote steden uitgerold. Meer en meer adverteerders willen zich associëren met milieuverantwoord ondernemen en “groen” zijn. Daarom heeft Altermedia een exclusieve deal gesloten voor de reclame-exploitatie. De Cargohopper heeft drie wagons die elk aan twee zijden kunnen worden bestickerd op -nagenoeg- billboardformaat.
De wagons worden per stuk verhuurd (twee zijden) voor een periode van twee weken. Bureau Locatus uit Woerden heeft voor de Gemeente Utrecht berekend dat het nettobereik per campagneperiode 244.000 is.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *