NVM eerste adverteerder op ‘Double Digital’

CCH-Amsterdam
Clear Channel Hillenaar heeft op 1 juli 2014 met NVM als eerste exclusieve adverteerder haar digitale dubbelzijdige Reclamemast aan de A5, de Double Digital. NVM is hiermee de eerste adverteerder die gebruik maakt van het full ownership van deze reclamemast.
De Reclamemast Double Digital is gelegen aan de A5 in Amsterdam en garandeert optimale zichtbaarheid langs de snelweg tussen Schiphol en de Tweede Coentunnel. De Double Digital heeft twee zijden met LED-schermen van ieder maar liefst 80m2. De A5 verbindt de A4 en de A9 met de A10 en ontlast hiermee de A10-west van doorgaand verkeer. De huidige gemodelleerde verkeersstroom van de A5 ligt op 1.052.532 passanten per twee weken (Bron: Buitenreclame Onderzoek). Naar verwachting maken in 2020 dagelijks 1.862.000 personen gebruik van het gehele Coentunnel tracé (Bron: Rijkswaterstaat). Omdat de nieuwe mast vlak naast de snelweg en op ideale ooghoogte in een nog redelijk onbebouwd landschap is geplaatst, garandeert CCH optimale zichtbaarheid vanuit beide richtingen met een bijzonder lange aanrijtijd.
De advertentieruimte op de Double Digital wordt elke dag exclusief aan één adverteerder verkocht, die zijn merk of boodschap op beide zijden met één of meerdere, statische of dynamische uitingen communiceert. Een adverteerder heeft dus minimaal een dag lang ‘full ownership’. Omdat de Double Digital al voor een periode van één dag exclusief is te reserveren, is de unieke blikvanger langs de A5 ideaal voor adverteerders die op speciale dagen wensen te adverteren en/of willen inspringen op de actualiteiten.
NVM (Nederlandse Vereniging van Makelaars) haakt met haar campagne in op het voetbal thema Fair Play. NVM maakt duidelijk dat ook bij NVM Fair Play hoog in het vaandel staat, waarbij de NVM Erecode de garantie voor de consument is op eerlijk zaken doen bij de aankoop, verkoop of huur van een huis. Het thema Fair Play is tevens onderdeel van de tv commercial die NVM in de rust van de voetbalwedstrijd Nederland-Mexico op zondag 29 juni heeft getoond.
Roeland Kimman, verantwoordelijk voor de Communicatie, Media & Woordvoering van NVM: “Ik ben altijd al een fan van outdoor adverteren op masten langs de snelwegen. Toen ik vanmorgen langs Clear Channel’s digitale mast reed kwam er maar één ding in me op. Wat een ongelooflijke impact! Daar kan gewoon niemand omheen!”.
 

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *