Nivea spectacular

Met een enorme vuist knalt NIVEA for Men uit de Giga reclamemast langs de A20 ter hoogte van Rotterdam Spaanse Polder. Met deze opvallende spectacular ondersteunt NIVEA for Men de Deodorant Silver Protect campagne.

Deze eyecatcher is mede mogelijk gemaakt door Beiersdorf/ NIVEA , de mediabureaus Carat en Posterscope, Lowe/Draftfcb reclamebureau en Interbest snelwegreclame.
Uit het persbericht:
Achtergrond:
Dat mannen anders zijn dan vrouwen blijkt onder meer uit de interesse voor auto’s, internet en de nieuwste snufjes op technologisch gebied. Maar er is nog een verschil: mannen zweten meer dan vrouwen. Om zich tegen het ongemak van zweten te beschermen, zijn mannen op zoek naar een uiterst effectieve deodorant, speciaal ontwikkeld voor hen, geschikt voor iedere situatie.
Zilvertechnologie
NIVEA for Men introduceert een nieuwe dimensie in bescherming, met de zeer innovatieve deodorant: Silver Protect. Deze anti-transpirant op basis van zilvertechnologie biedt maximale bescherming tegen lichaamsgeur, 24 uur per dag. Silver Protect is de eerste en enige deodorant op basis van uiterst effectieve en wetenschappelijk bewezen zilvertechnologie. De unieke formule bevat actieve zilvermoleculen die bacteriën elimineren, waardoor lichaamsgeur geen kans krijgt. En ondanks dat de zilvermoleculen de bacteriën hard aanpakken, zijn ze extreem mild voor de gevoelige okselhuid. Irritatie of roodheid? Geen sprake van. Superieure bescherming? Absoluut!
NIVEA for Men Deodorant Silver Protect kan dagelijks gebruikt worden en is geschikt voor alle huidtypen.
Silver Protect wordt zeer breed ondersteund, zowel above-the-line als below-the-line met uiteraard de spectacular als mooi voorbeeld van een out of the box conceptuitvoering.

1 antwoord

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *