Megamedium breidt uit in Argentinië

Het medium ‘steigerdoek’ is een geaccepteerd fenomeen in de meeste landen. De Nederlandse exploitant Megamedium heeft haar activiteiten uitgebreid naar Argentinie (je moet natuurlijk ergens beginnen). De eerste campagne ziet er in ieder geval prachtig uit.
Uit het persbericht:
MegaMedium Argentina S.R.L. heeft het na 4,5 jaar koffie drinken en praten voor elkaar gekregen. Op de hoek van twee van de drukste straten van Buenos Aires, Lavalle met Callau, is afgelopen week de eerste SWANK (reclamedragend steigerdoek) geplaatst. Cedric Boterman en Michiel Simon richtten in 2005 MegaMedium Argentina S.R.L. op en introduceerde het concept om megagrote reclamedoeken, genaamd Swanks, te plaatsen op panden die gerenoveerd worden. Met de inkomsten van de adverteerder kunnen de torenhoge restauratiekosten deels worden gedekt. Voor de gemeente was dit gat in de markt zeker niet direct vanzelfsprekend. Het komt niet dagelijks voor dat er voor zowel de adverteerders zijde als de ambtelijke en vastgoed kant een win-win-win situatie aangeboden wordt. Aangezien Boterman en Simon vanaf het begin hebben vastgehouden aan het creëren van legale mogelijkheden voor de lange termijn is het hen uiteindelijk gelukt de basis te leggen, en dit in samenwerking met de stad Buenos Aires te consolideren. “De basis staat en we hopen onze adverteerders te kunnen voorzien in deze originele en impactvolle manier van adverteren.” aldus Cedric Boterman.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *