Mega flipperkast in Rotterdam

bron foto: blowUP /JW Steenmeijer
De Willemswerf is een van de mooiste buitenreclame locaties van Nederland. Exploitant Blow-Up Media weet deze plek steeds mooi te benutten. Op vrijdag 15 augustus vond er in Rotterdam de aftrap plaats van de nieuwe campagne voor Nissan Qashqai. Op deze dag werd er een spectaculair outdoor steigerdoek met 3D effecten bevestigd aan het NedLloyd gebouw te Rotterdam. Het bijzondere aan dit doek is het formaat (64m lang x 18m breed) hetgeen nog niet eerder is vertoond op deze locatie. En het is de eerste keer dat het gehele zijkant van het NedLloyd gebouw gebruikt wordt voor een outdoor actie. Tevens is het doek voorzien van lichteffecten.
Bron: AD, 16 augustus 2008
Video: ANP Video

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *