Lancering mega digitaal scherm in Den Haag

Ngage media, exploitant van digitale schermen in Nederland, heeft samen met woningcorporatie Vestia een nieuw beeldbepalend scherm in Den Haag gelanceerd onder de naam ‘Beeld van Den Haag’.
Ngage media is op 1 september gestart met de exploitatie van een nieuw indrukwekkend 266 m² groot digitaal scherm op 80 meter hoogte in Den Haag. Een scherm van deze omvang en met deze reikwijdte is uniek in Nederland. Grote LED schermen in de buitenruimte zijn niet nieuw meer voor Nederland, maar hopelijk gaan we met de komst van dit scherm weer een nieuwe periode van groei in voor dit innovatieve buitenreclame medium.
Woningcorporatie Vestia gaf opdracht tot plaatsing van het scherm dat bestaat uit 1.700 innovatieve lamellen met meer dan 500.000 LED’s en en meer dan 5km aan bekabeling, die verwerkt zijn in de raampartij van ‘de Haagse Toren’. Terwijl de LED lamellen van buiten overkomen als één groot digitaal scherm kan er door bewoners zonder problemen van binnen naar buiten gekeken worden vanwege de maximale transparantie van de lamellen. Het scherm zendt uit over de stad en genereert een enorm bereik. Het is onder andere te zien vanaf de belangrijkste invalswegen richting Den Haag zoals de A12/Utrechtsebaan, de Schenkkade en de Binckhorstlaan.
Ngage media speelt dagelijks realtime content op het scherm af, welke relevant is voor de inwoners en bezoekers van Den Haag.Het LED scherm geeft actuele informatie over wat er leeft en speelt in de stad.Daarnaast biedt het scherm adverteerders de mogelijkheid om (interactief) hun campagneboodschappen op dit megascherm te plaatsen.
Ook social media gaat prominent onderdeel uitmaken van de uitzending. Via diverse social media kanalen en websites kunnen inwoners van Den Haag hun meningen, berichten en foto’s op het scherm kwijt. Een scherm voor en door de bewoners van Den Haag. Inwoners kunnen interacteren via facebook.com/BeeldVanDenHaag en via twitter middels @BeeldVanDenHaag.
Geen moment van de dag is hetzelfde, de content en commercie zullen hier actueel op inspelen. Het content concept is in opdracht van Ngage media bedacht door creatief bureau In10, KPN Narrowcasting zal de technische uitvoering, het beheer, de dagelijkse content updates en de distributie van de uitzending op het scherm verzorgen.
Over Ngage media:
Ngage media is media exploitant op het gebied van Digital Out Of Home en streeft ernaar kwalitatief hoogwaardige Digital Out of Home proposities te ontwikkelen en te exploiteren. Ngage media exploiteert in Nederland meer dan 9.000 digitale schermen op 4.000 locaties, waaronder schermen op NS stations, grote schermen in steden, schermen in sport-, horeca- en retail locaties.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *