JCDecaux voegt Diemen toe aan haar billboard portfolio

Gemeente Diemen heeft na een aanbesteding JCDecaux gekozen als gekozen als exploitant van enkele nieuwe billboardlocaties.
JCDecaux gaat meerdere billboards exploiteren die van grote waarde zijn vanwege hun strategische ligging langs de grote aanvoerroutes naar Amsterdam, waar dagelijks duizenden forensen komen. Enkele grote aanvoerroutes naar Amsterdam, waaronder de A1, lopen door de gemeente Diemen. Opvallend is dat op het grondgebied van Diemen CBS Outdoor ook al vier billboards exploiteert, waardoor in deze relatief kleine gemeente de twee grootste exploitanten broederlijk naast elkaar aanwezig zijn.
De 8m2 billboards worden voorzien van een energiezuinige GraduaLight Dimmer; een verlichtingstechniek waardoor tot 40% op energieverbruik kan worden bespaard.
René Witzel, algemeen directeur JCDecaux meldt in het persbericht: “We manifesteren ons al jaren als duurzame partner van gemeenten, met als doel de openbare ruimte verantwoord, duurzaam en esthetisch in te richten en te onderhouden. Met de billboards in Diemen breidt JCDecaux haar Billboardnetwerk nog verder uit. De stadsmeubilairexploitant heeft al een koppositie in de markt met haar Billboardnetwerk in vele grote steden. De Billboards van JCDecaux zijn daarnaast van hoge kwaliteit, 95% van de objecten is beschermd met glas en wordt van binnenuit verlicht.” Het contract tussen de gemeente Diemen en JCDecaux is op 1 februari 2011 gesloten, onbekend is nog wanneer de billboards geplaatst worden.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *