Individuvelistische kunst

Duvel en JCDecaux brengen kunst en buitenreclame samen. Het Belgische biermerk Duvel en JCDecaux laten kunst en buitenreclame samenkomen op de Stadhouderskade in Amsterdam.
Om haar ‘Individuvelisme’-campagne luister bij te zetten, vroeg bierbrouwer Duvel de Australische tapekunstenaar Buff Diss haar uiting op het Billboard op de Stadhouderskade onder handen te nemen.

Individuvelistische kunst
De ‘tape artist’ was op 12 en 13 augustus druk doende zijn eigen, individuele schrijfwijze van de kreet Individuvelisme te creëren op de hoek Leidseplein/Stadhouderskade. Met deze campagne wil Duvel de kracht van de keuzevrijheid benadrukken. Want, zo meldt de bierbrouwer, Duvel is een authentiek bier voor authentieke mensen die bewuste keuzes maken.
Om de uniciteit van de Duveldrinker te benadrukken, heeft Duvel ervoor gekozen haar buitenreclamecampagne bij JCDecaux te voorzien van verschillende uitingen. Hierbij is het woord ‘individuvelisme’ steeds anders geschreven, met uitzondering van het vaste component ‘duvel’.
Deze kunstzinnige Spectacular is tot stand gekomen dankzij Duvel, Saatchi & Saatchi, BrandConnection en JCDecaux.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *