Europese mega billboard campagne voor Vredestein

In totaal 10156 m² communicatie op A-locaties. Tegelijk met de opening van de Autosalon van Genève, is de grootste mega billboard campagne (‘steigerdoeken’) van Vredestein ooit van start gegaan. In 37 grote Europese steden zijn de billboards gedurende de maand maart te zien. Op de foto is te zien hoe de uiting in Amsterdam eruit ziet. Onderaan dit bericht een foto van de campagne in Londen.

In de Marketing strategie van Vredestein heeft outdoor massacommunicatie een belangrijke plaats gekregen. Om haar dealers nog beter te ondersteunen met de merkbekendheid en bij het verkoopproces, heeft Vredestein gekozen voor deze wijze van adverteren. De doeken zijn allemaal op prominente en dynamische A locaties met veel verkeer en variëren tussen de 72 en 848,24 vierkante meter.
Na een strenge winter, winterbandenplicht in verscheidene Europese landen en toenemende vraag naar winterbanden, is de bandenbewustzijn groter dan ooit. Manager Marketing Communicatie Vaczi van Vredestein: ”Wij mogen absoluut niet klagen over de aandacht die ons typisch low interest en slow moving product krijgt, onze uitdaging is nu om een juiste perceptie en merkbekendheid te bewerkstelligen. Daarbij kiezen wij steeds vaker voor actualiteit gedreven en guerilla marketing. De doorlooptijd voor concept, creatie en executie is daardoor heel kort, blowUP media heeft ons perfect geholpen om op zo een korte termijn het grote nieuws reuzengroot te brengen”.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *