Dolfijnen in het billboard

Buitenreclame exploitanten lijken verzot op water, eind vorig jaar liet JCDecaux een hele mupi zakken in de Vinkeveense plassen, nu heeft Viacom Outdoor in Almere een billboard geplaatst waarin elke dag een beetje water bijgeschonken wordt. Een spectacular om de opening van het Dolfinarium kracht bij te zetten.
image
Het Dolfinarium in Harderwijk opent op 18 februari weer haar deuren. Om dit moment niet ongemerkt voorbij te laten gaan heeft Viacom Outdoor in samenwerking met reclamebureau PPGH JWT Groep een spectacular ontwikkeld die aansluit bij het spetterende karakter van het Dolfinarium. Een billboard, dat in Almere komt te staan, telt door middel van een watergrens de dagen af tot de heropening op 18 februari.
Negen dagen lang zal het billboard dagelijks worden bijgevuld tot de dag dat de deuren van Europa’s grootste zeedierenpark weer open gaan voor het publiek. Hiervoor is een speciale bak ontwikkeld die in het billboard zal worden geplaatst. Deze spectacular is vanaf 10 februari te zien op de Veluwedreef bij de oprit naar de A16 in Almere. De spectacular is een productie van Viacom Outdoor i.s.m. W & M Creative Technologies.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *