blowUP media: THE WOW (Rotterdam)

thewow550
 

Rotterdam liet vorig jaar al zien voorop te lopen met grotere digitale schermen in de openbare ruimte, begin 2014 voegt blowUP media daar weer een nieuwe dimensie aan toe. Recht tegenover het Centraal Station is een digitaal scherm met een oppervlakte van 170m2 gerealiseerd. blowUP media claimt dat de modernste technologie gebruikt is. Iedere passant zal dat beamen, het scherm heeft een enorme helderheid en de impact is gigantisch.
“Digitale out of home begint nu echt vaste voet aan de grond te krijgen in Nederland. Met ‘The Wow’ hebben wij weer een mijlpaal bereikt in buitenreclame en zetten wij een stap in de diversificatie van ons productaanbod door digitale oplossingen toe te voegen aan onze sterke grootformaat reclame portfolio”, meldt Ernst Vos, CCO van blowUP media. “blowUP media leidt in het aanjagen van verandering met de opkomst van ‘face-time’: premium impact oplossingen die tijd, momenten op een dag en zelfs een audience data platform integreert in de media transactie. Het object biedt adverteerders nagenoeg onbegrensde creatieve communicatiemogelijkheden en voegt een krachtig merk activerende component toe aan het medium buitenreclame”, aldus Vos.
Unilever is de officiële lanceringpartner van ‘The Wow’. Harry Dekker, Media Director van Unilever over ‘The Wow’: “Wij hebben de sterke overtuiging dat merken in het huidige media landschap mensen niet alleen moeten bereiken, maar vooral ook moeten raken. Impact en engagement zijn dan belangrijke factoren om rekening mee te houden bij strategische planning en creatieve invulling van een campagne. Wij zijn onder de indruk van de ambitie, de impact, de mogelijkheden en flexibiliteit van ‘The Wow’ in Rotterdam. Het was een fantastische ervaring om als eerste adverteerder de mogelijkheid te krijgen om deze vorm van ‘next level out of home brand communication’ in te kunnen zetten.”
De realisatie van ‘The Wow’ is mede tot stand gekomen door een nauwe samenwerking met de Gemeente Rotterdam en Maarsen Groep. Met de herontwikkeling van het Centraal Station, een iconische, futuristische locatie, maakt Rotterdam zich klaar voor de toekomst. Daar hoort investeren in digitale technologie bij. Ernst Vos: “In dit gebied en op deze locatie vonden wij het plaatsen van ‘The Wow’ een heel logische toevoeging. Dit is precies de juiste stap in de juiste omgeving voor het creëren van organische groei.”
0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *