Bestikkerde veerpont in Amsterdam

JCDecaux meldde een paar weken geleden dat het bedrijf toestemming van het GVB had verkregen voor het bestikkeren van de veerponten. Dus niet alleen complete trams, maar ook de veerponten kunnen nu ingezet worden als reclamemedium. En nu vaart dus de eerste bestikkerde veerpont.
Dionne van der Woord, Brand Manager Benelux van Takeaway.com (Thuisbezorgd.nl): “Wij zijn trots de eerste commerciële adverteerder te zijn op de Amsterdamse pont. Het is een absolute eyecatcher die dagelijks door tienduizenden Amsterdammers wordt gebruikt en een mooi moment om onze boodschap te communiceren dat Thuisbezorgd.nl de makkelijkste en leukste manier is om eten te bestellen. Dit mediumtype vormt een zeer interessante aanvulling op onze reguliere campagnes.”
De bestikkerde veerpont van Thuisbezorgd.nl vaart tot en met 1 november tussen Amsterdam Centraal en Amsterdam Noord en is het resultaat van een samenwerking tussen Takeaway.com, Out of Home Masters, GVB en JCDecaux.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *