Beautysalon in abri Leidseplein

De spectaculars van JCDecaux op het Amsterdamse Leidseplein lijken iedere week steeds mooier te worden. L’Oréal Paris en JCDecaux hebben de Abri op het Leidseplein omgetoverd tot een beautysalon. Een visagist gebruikt de nieuwe Million Lashes mascara van L’Oréal Paris om van reizigers en voorbijgangers een echte ‘wimper-miljonair’ te maken.
Het middelste deel van de Abri is ingericht als de kleedkamer van één van de L’Oréal Paris ambassadrices, compleet met visagie-stoel en een met lampen omgeven spiegel. “Dankzij de spiegel kunnen mensen direct zien dat het met deze mascara mogelijk is om een ‘Million Lashes’- look te krijgen. Om daarna meteen door te lopen naar de dichtstbijzijnde drogist!”, zegt Monica Martinus namens L’Oréal Paris.
De BeautyAbri is door JCDecaux Innovate geheel ingericht in de stijl van de Million Lashes mascara. Zo is de complete Abri bestickerd in zwart en goud (goud is de kleur van deze mascara) en is stijlvolle gouden vloerbedekking aangebracht.
“Met deze volledige bestickerde Abri beschikt L’Oréal over 32 m2 aan even stijlvolle als opvallende reclameruimte op een absolute toplocatie”, zegt Marc van Amerongen, marketing manager van JCDecaux. “De BeautyAbri is met recht een Spectacular met een gouden randje.”
De visagist is dagelijks aanwezig van 12u tot 20u, op zaterdag van 10u tot 17u.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *