Amsterdam domination by H&M

,

H&M pakt groots uit voor de opening van haar flagship store op de Dam. De fashion retailer heeft veertien Abri’s voorzien van banners, die reizigers en voorbijgangers de weg wijzen naar de nieuwe vestiging. De Abri’s zijn daarnaast volledig bestickerd met beeld van de nieuwe collectie, waarmee H&M en exploitant JCDecaux het centrum van Amsterdam omtoveren tot één grote ‘H&M brandzone’.
Het campagnebeeld verschilt per locatie, waardoor H&M als het ware veertien extra etalages creëert in het stadscentrum. De banners zijn afgestemd op de verschillende halteplaatsen. Zo vertelt H&M voorbijgangers dat ze de goede kant op gaan (Damrak), of dat ze slechts enkele stappen van de ‘fashion heaven’ verwijderd zijn (Nieuwe Kerk). De Abri op de hoek Nieuwezijds / Paleisstraat spreekt reizigers aan met “Hey fashionista! This is your exit”.
Dominantie
H&M heeft louter toplocaties geselecteerd: Damrak (2x), Magna Plaza (2x), Rokin (2x), Paleisstraat, Dam, Koningsplein (2x), Amsterdam CS (2x) en de Nieuwezijds Voorburgwal (2x). Met ca. 200 m2 reclameruimte op urban hotspots domineert H&M het centrum van Amsterdam en verzekert zij zich van een groot bereik onder haar doelgroep.
Zes verdiepingen fashion heaven
De flagship store van de Zweedse modeketen opent haar deuren op 25 november om 10.00 uur. De nieuwe vestiging op de Dam is de eerste flagship store in Nederland. Het verbouwde rijksmonument telt maar liefst zes verdiepingen ‘fashion heaven’ en fungeert tevens als eerste fysieke verkooppunt van de Home collectie van H&M.
Deze campagne is mede mogelijk gemaakt door H&M, JCDecaux Innovate en SVB Media.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *