Abri- en billboard campagnes ook op digitale schermen

, ,

Brouwer & Partners heeft een concept ontwikkeld om abri- en billboard reclame te voeren op grote full colour LED schermen op een aantal A1 locaties verspreid over Nederland. Hiervoor is zij een exclusieve samenwerking aangegaan met de eigenaar van die schermen, NarComm Media / Ledvertising DTA.
Het concept bestaat eruit dat de uitingen, zoals ook op abri’s of billboards gevoerd worden, elke 2 minuten getoond worden gedurende 5 seconden op de grote schermen. De schermen Ledvertising werden tot op heden nog weinig gebruikt door nationale adverteerders. Het is natuurlijk nog geen optimaal gebruik van deze schermen, want de ‘papieren’ campagnes zijn vaak nog niet specifiek gericht op het digitale gebruik. Maar het is natuurlijk wel een manier om de nationale adverteerders beter bekend te maken met deze reclamevorm.

De volgende locaties worden daarvoor gebruikt:
1. Amsterdam: Rembrandtplein,
2. Amsterdam: ArenA Boulevard,
3. Rotterdam, Lijnbaan,
4. Rotterdam, Hoogstraat,
5. Eindhoven, De markt,
6. Eindhoven, Demer,
7. Nijmegen, Stationsplein,
8. Scheveningen, Gevert Deynootplein,
9. Utrecht, WC Hoog Catharijne
Deze locaties worden gezamenlijk iedere week gepasseerd door circa 3.650.000 mensen. Tarief per week bedraagt € 12.000,- excl. BTW.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *