Abri-concessie ‘s-Hertogenbosch blijft bij Clear Channel

,

Clear Channel heeft opnieuw de abri-reclame concessie in ‘s-Hertogenbosch gewonnen. Dit houdt in dat zij ook de komende 10 jaar de abri’s in Den Bosch gaat beheren, onderhouden en exploiteren. Het gaat om circa 170 abri’s, maar daar worden tevens 25 vrijstaande digitale reclamevitrines aan toegevoegd. 

Het nieuwe contract, met een looptijd van 10 jaar, start in januari 2023. De locaties van de digitale schermen worden nog afgestemd met de gemeente. Plaatsing van de objecten volgt daarna en zal naar verwachting starten medio 2023. 

“Met de winst van Den Bosch en eerder dit jaar de winst van de vrijstaande reclamevitrines in Eindhoven behouden we onze jarenlange, sterke positie in Brabant. Met de toevoeging van digitale schermen in Den Bosch én Eindhoven groeit ook ons landelijke City Live netwerk, waarmee we in steeds meer grote steden, juist ook buiten de Randstad, zichtbaarheid kunnen bieden aan onze adverteerders.”, aldus Wierish Debipersad, Commercial Director Clear Channel Nederland. 

NABB heeft deze aanbesteding namens de gemeente begeleid.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *