11 digitale schermen van Exterion Media op Amsterdam CS

 
Exterion Media is op 1 juni gestart met Digital Out-of-Home: op de nieuwe premium locatie IJhal bij station Amsterdam Centraal zijn de launching partners Google, Coca Cola, Amstel, T-Mobile en UPI als eerste zichtbaar op de 70 inch schermen. Exterion Media heeft 11 schermen in deze IJhal geplaatst waarop video’s van 6 seconden synchroon getoond worden in een loop van 30 seconden. Door de spreiding van de 11 schermen door de gehele IJhal wordt een groot bereik gerealiseerd. Gelijktijdig met de start van dit project is Ngage Media begonnen met de exploitatie van een aantal grote LED-schermen, op minder dan een steenworp afstand van deze schermen. Adverteerders krijgen dus meer en meer ruimte voor digitaal in Amsterdam.
Full Motion synchroon zichtbaar op 11 digitale schermen
De IJhal is de nieuwe entree aan de zuidzijde van het station en vormt  dé centrale plek van Amsterdam Centraal met horeca, het busstation, de pont en straks ook de Noord/Zuidlijn. Het is daarmee de ideale plek om een groot bereik te genereren. Vanuit de IJhal stappen reizigers makkelijk over tussen trein, metro, bus, pont of taxi. Op alle digitale schermen worden campagnes van 6 seconden Full Motion synchroon getoond in een totale loop van 30 seconden (maximaal 5 adverteerders per loop). Google lanceert deze week ‘Google Traffic’ en maakt optimaal gebruik van de digitale schermen door op verschillende dagdelen andere video’s in te zetten; ‘s ochtends of je op tijd de trein haalt, ‘s middags of je nog tijd voor koffie hebt en ’s avonds of je op tijd voor het eten thuis bent. Met maar liefst 250.000 passanten per dag is de nieuwe IJhal de perfecte plek om een campagne onder de aandacht van NS- en GVB-reizigers èn winkelend publiek te brengen.
De toekomst van Digitaal OOH
Eric Kip, Managing Director bij Exterion Media: “De lancering van deze 11 digitale schermen is slechts het begin van een grote transformatie die onze buitenreclame de komende jaren door zal gaan maken. In partnership met onze adverteerders en andere partners zijn wij druk bezig meer digitale en mobiele producten en diensten te ontwikkelen. Al deze producten stellen onze adverteerders beter in staat de juiste consument op het juiste moment met de juiste boodschap te bereiken. Exterion Media zorgt, middels de selectie van A-locaties, tevens continu voor het realiseren van een optimaal, kwalitatief bereik van de consument. Wij zijn zeer blij dat  wij bij de lancering al 5 grote merken op onze nieuwe digitale schermen mogen verwelkomen!”.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *