100e Reclamemast voor Interbest

interbest-100
 
Met de overname per 1 maart van de reclamemast Royale (knooppunt Amstel A2/A10) van JCDecaux brengt Interbest haar totaal aantal reclamemasten in Nederland op 100.
De overgang is een gevolg van de overname in 2009 door Interbest van Spectate. Hiermee werden 7 additionele locaties verworven. Hiervan zijn er, met deze bovenstaande overgang, inmiddels 4 van in exploitatie genomen door Interbest. De resterende 3 locaties, allen verhuurd aan Clear Channel, volgen op termijn. In 2012 nam Interbest ook al 5 locaties van Schiphol langs de A4 over.
Meindert van den Heuvel, algemeen directeur: “We investeren constant in nieuwe en betere locaties. Deze locatie past perfect in dat plaatje. Ook de digitale investeringen die er aan komen, maken daar deel van uit.”

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *