van Puffelen verder als Azero Outdoor

,

vanPuffelen, Reclame Buiten heet vanaf 1 augustus 2011 Azero Outdoor. De exploitant van buitenreclame richt zich volledig op A0-vlakken. Dit is een belangrijk communicatiemiddel voor culturele en commerciële instellingen die zich met name lokaal willen profileren. Met 15 duizend vlakken in ruim 35 gemeentes is Azero Outdoor marktleider op het gebied van A0-affichering rond lichtmasten.
Eerder werd al bekend dat vanPuffelen zich niet meer zou gaan richten op de billboardmarkt (concessiessteden: Den Haag, Zoetermeer, Alkmaar).
De naam Azero is een verwijzing naar het formaat waarop de exploitant zich gaat richten: A0. Deze 2- en 3-vlaksborden staan rond lichtmasten. Het kantoor van Azero Outdoor blijft gevestigd in Purmerend.
“Zoals de naam al zegt richt Azero Outdoor zich volledig op A0”, zegt commercieel directeur Jurjen van Vliet. “We gaan back to basics. Dit formaat is van oudsher heel geschikt voor culturele en commerciële instellingen die zich met name lokaal willen profileren. Met 15 duizend vlakken, verspreid over ruim 35 gemeentes, bieden we deze partijen de perfecte communicatiemiddelen om hun boodschap bij de juiste doelgroep onder de aandacht te brengen.”
Tegelijk met de naamsverandering, worden niet A0-gerelateerde activiteiten ondergebracht in Buro Expo. Dit nieuwe bedrijf regelt drukwerk, drukwerkinkoop en inkoop van mediaruimte bij andere exploitanten. Ook de succesvolle Exposurebox is onderdeel van Buro Expo. De Exposurebox werd drie jaar geleden geïntroduceerd en is een tijdelijke glazen container die op locatie kan worden geplaatst.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *