Tijdelijke reclame via de Exposurebox

De afgelopen jaren is de vraag naar unieke en effectieve acties flink gegroeid en heeft tijdelijke buitenreclame een steeds belangrijkere positie gekregen in de OOH markt. Een belangrijke ontwikkeling in de markt van tijdelijke buitenreclame is het ontstaan van Pop-up stores in lege winkelpanden. Deze bevinden zich op vaste locaties en functioneren prima als tijdelijke winkel, echter als adverteerders willen communiceren op een unieke en relevante locatie, dan is de inzet van een tijdelijke showroom of Exposurebox een goed middel.
De Exposureboxen, pop-up showrooms, glazen containers of tijdelijke brandstores zijn een ideaal middel om enerzijds bereik op te bouwen en anderzijds om interactie teweeg te brengen bij de consument. Ze worden veel ingezet voor promotionele activiteiten, productintroducties en activaties. De bovenste box zorgt voor een duidelijke afzender, herkenning en communicatie, terwijl de onderste glazen box juist zorgt voor interactie met het publiek.
Sinds 1 april 2016 is het mediaproduct Exposurebox weer losgekoppeld van Outforce Media en gaat Performance4You zelfstandig verder met dit product. Directeur en eigenaar van Exposurebox Guido Lambriks wil graag focus leggen op deze tijdelijke showrooms en de groei van de afgelopen jaren verder uitbouwen onder de nieuwe naam www.exposurebox.nl.
 

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *