Start proloog Giro d’Italia gemarkeerd met roze reclamezuilen

JCDecaux gaat de route van de proloog van de Giro d’Italia markeren met 20 roze reclamezuilen (Mupi’s®). Na de officiële kick-off van de Giromania onthulde wethouder Caroline Gehrels, portefeuillehouder voor Sport en Recreatie van gemeente Amsterdam, op 16 april de eerste roze GiroMupi. Naast gekleurd stadsmeubilair voorziet de onderneming gemeente Amsterdam van opvallende Giro d’Italiaposters. Met deze actie wil JCDecaux haar betrokkenheid bij de stad en diens evenementen onderstrepen. JCDecaux is partner van de start van de Giro in Amsterdam.
JCDecaux kleurt in totaal twintig eigen Mupi’s® roze. Niet alleen om de route aan te geven, maar ook om Amsterdam alvast in de Girosfeer te krijgen. Ondersteund door de tientallen Giro-posters wil de stadsmeubilairexploitant en samenwerkingspartner van gemeente Amsterdam bij dit evenement “de Amsterdammers enthousiast maken en alvast opwarmen voor dit Europese sportspektakel van formaat”, aldus Rene Witzel, directeur van JCDecaux. “Als vaste mediapartner van de hoofdstad dragen wij graag een steentje bij door middel van speciale citymarketing-campagnes.”

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *