Spectaculaire posters (Canon) brengen kleur tot leven

Met spectaculaire lichteffecten zorgen Canon en buitenreclame-exploitant JCDecaux voor extra kleur en sfeer in het straatbeeld van Amsterdam, Utrecht, Eindhoven, Arnhem en Enschede. Tien Abri’s en Mupi’s® in deze steden zijn door JCDecaux Innovate uitgerust met posters die gebruik maken van de zogenaamde Electro Luminescent-techniek. Hiermee wordt het bijzonder kleurrijke campagnebeeld van de nieuwe PIXMA-serie printers deel voor deel opgebouwd, waardoor de uiting letterlijk tot leven komt.
Canon en JCDecaux spelen niet alleen in op de campagneslogan van de PIXMA-serie – Breng kleur tot leven – maar ook op de impact van lichteffecten in het donkere, winterse straatbeeld. De kleurrijke uitingen zijn uitsluitend te vinden op drukke locaties. Zo worden het Leidseplein, Koningsplein, Stationsplein en Beursplein in Amsterdam, de Stadhuisbrug en het Lucasbolwerk in Utrecht, de Rechtestraat en Demer in Eindhoven, het Willemsplein in Arnhem en Boulevard 1945 in Enschede prachtig verlicht door de nieuwe posters. Naast de tien Spectaculars boekte de wereldmarktleider op het gebied van digital imaging een nationale Abribuscampagne bij JCDecaux.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *