Rode Kruis op luchthavens

Dit jaar hebben diverse mediabureaus meegedaan aan de pitch voor een gratis campagne op de luchthavens (van exploitant MMD Media). Voor hun charitatieve klanten hebben ze met een onderbouwd plan mee kunnen dingen naar een van de vijf gratis campagnes. De eerste winnaar is Initiative voor het Nederlandse Rode Kruis. Een campagne met als thema “Weet wat je moet doen?” sluit goed aan bij de vertrekkende passagier. Zeker nu de zomervakantie begint en er veel gezinnen op vakantie gaan, gebeuren er regelmatig kleine ongelukken rondom het zwembad of op het strand. De campagne is een maand lang zichtbaar op Eindhoven Airport, Rotterdam The Hague Airport, Maastricht Aachen Airport, Groningen Airport Eelde en Lelystad Airport.
De campagnes van het Wereld Natuur Fonds, Artsen zonder grenzen, Unicef en de Dierenbescherming zijn de andere winnaars en volgen later dit jaar. Voor 2011 mogen de mediabureaus weer aangeven waarom de airports van MMD Media ook geschikt zijn om de boodschap van hun charitatieve klanten te communiceren. Hieruit worden dan weer vijf nieuwe campagnes gekozen.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *