Reclamevitrine getransformeerd tot levensecht boek

Ter promotie van haar nieuwe boek ‘In mijn Dromen’, brengt Simone van der Vlugt de komende weken op ludieke wijze haar nieuwe verhaallijn ten gehore. Wachtende treinreizigers op Schiphol NS kunnen boekfragmenten beluisteren. Het geluid komt uit een reclamevitrine van CBS Outdoor, die is getransformeerd tot het levensechte boek van de schrijfster. De campagne is een initiatief van uitgeverij Ambo Anthos, naar een idee van reclamebureau La Marque in samenwerking met CBS Outdoor.
De vitrine is uitgevoerd met een aluminium frame met daarop transparante kunststof panelen, welke zijn voorzien van full colour bestickering. Het audio-onderdeel dat erin is verwerkt verzorgt dagelijks geluidsfragmenten. De spectacular staat nog tot 13 juli a.s. op Schiphol NS.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *