Posterscope gaat OOH inkoop voor Kobalt verzorgen

Het in omvang tweede mediabureau van Nederland, Kobalt, heeft ervoor gekozen om de out-of-home inkoop via Posterscope te gaan laten verlopen. De verdere groei van de gespecialiseerde out-of-home inkopers krijgt hiermee dus ook meer vorm. Recent meldden wij al over de komst de Media Buitenshuis Specialist, die de inkoop voor Zenith Media en Starcom gaat verzorgen. Kobalt heeft echter niet de keuze gemaakt om zelf een posterspecialist op te zetten, maar de samenwerking aan te gaan met een al gespecialiseerd bureau. Posterscope behoort tot de Aegis groep (onder meer Carat en Vizeum).

Marceline Beijer (Kobalt): ‘In tijden dat Out of Home communicatie steeds complexer wordt door nieuwe ontwikkelingen en mogelijkheden om consumenten te bereiken, is het belangrijk om een Out of Home partner te hebben waardoor we meer rendement uit investeringen kunnen halen. Hiervoor zal gebruik gemaakt kunnen worden van Posterscope’s flexibiliteit, ervaring, expertise en tools op het gebied van optimalisatie, digitalisering en mobiele opportunities.’
Arjan Pomper (namens Posterscope): ‘Mede door het volume van Kobalt kan Posterscope in Nederland de wereldwijde ambitie waarmaken om de grootste partij te zijn in de inkoop van Out of Home media’.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *