Op 6.000 locaties 16.000 digitale schermen

Op 21 januari 2006 publiceerde NABB een overzicht van de commercieel in te zetten digitale schermen (Narrowcasting initiatieven rukken op). Op dat moment kwamen we tot een schatting van 25.000 schermen. Recent werd een deel van dit overzicht weer gebruikt voor het Carat’s Mediafeitenboekje. Maar compleet was het allerminst. Hans-Peter Akkerman van weblog narrowcasting.blieb.nl vond dat het beter kon en nam het initiatief om het overzicht te verbeteren. Dat leidde uiteindelijk tot een samenwerking van de weblogs narrowcasting.blieb.nl, narrow-casting.nl en NABB.
Een overzicht derhalve van alle commercieel in te zetten digitale schermen in Nederland, groot en klein, massamediaal en narrowgecast. Amerikanen en Engelsen hanteren veelal de term digital signage en dat lijkt ons ook voor Nederland een goede benaming!

Download het volledige overzicht op: overzicht digital signage markt in Nederland.
Op- en aanmerkingen horen wij graag!

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *