Omvang Out-of-Home markt in 2005

Totale omvang circa € 246 miljoen, marktaandeel van 5,6%
Elk jaar publiceert Nielsen Media Research in samenwerking met de VEA het rapport netto mediabestedingen. In 2005 werd de marktomvang voor out-of-home geschat op een waarde van € 151 miljoen (3½% van de totale bestedingen). Aangezien in de analyse van Nielsen niet een volledig beeld geschapen wordt van dit marktsegment, heeft NABB het initiatief genomen tot een diepgaandere analyse van de markt. Voor 2005 schatten wij de markt op € 246 miljoen, waarmee het marktaandeel 5,6% bedraagt.
Hier volgt het volledige artikel:
Marktanalyse OOH 2005

klik in de rechterbovenhoek om het artikel in vol formaat te lezen ▼

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *