NarComm presenteert zich officieel

Het Nederlandse bedrijf DTA (ook bekend onder de naam Ledvertsing) exploiteert al een paar jaar een aantal LED schermen in Nederlandse steden. Tijdens de recent in de RAI gehouden beurs over digital out-of-home lanceerde NarComm Nederland BV haar media-exploitatie tak die een samenvoeging is van DTA BV en Cinema Advertising BV en maakt deel uit van NarComm Europe. In andere woorden: het aanbod blijft hetzelfde, maar onder een nieuwe naam gaat het bedrijf verder.

Uit het persbericht:
Met een marktaandeel van 90% en 16 permanente LED schermen door heel Nederland is NarComm Media BV marktleider op het gebied van LED-beeldcommunicatie.
In 1998 werd met één LED-scherm gestart aan de Lijnbaan in Rotterdam, waarna het netwerk is uitgegroeid tot een landelijk dekkend netwerk. Ambitie is het netwerk continue te blijven uitbreiden, zowel op Nederlands als op Europees niveau.
Om deze groei te bewerkstelligen heeft NarComm Media BV Claudia Bernard-Grego (voormalig Sales Manager bij Metro Holland B.V) en Giovanni Hendriks (voormalig Commercieel Manager MKB bij Reed Business Media Amsterdam) aangetrokken. De directie wordt gevoerd door Jan Huisman.
NarComm Media BV exploiteert een nieuwe dimensie in outdoor advertising: LEDvertising. De voordelen van adverteren via een LED-medium overtuigen steeds meer adverteerders en mediabureaus tot inschakeling van LEDvertising als medium in hun mediamix. De voordelen van LEDvertising: impactvol, krachtig, flexibel, real time aanstuurbaar, kostenbesparing en er is segmentatie mogelijk naar doelgroepen. Naast de 16 A-locaties in Nederland exploiteert NarComm Media BV ook advertentie zendtijd in 26 bioscopen in Nederland en België en tijdens topevenementen als de TT van Assen en het WK Superbike.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *