Kamer van Koophandel & CBS Outdoor twitteren

De combinatie (digitale) buitenreclame met Twitter zien we de laatste tijd vaker voorkomen. Logisch, want de digitale outdoor mogelijkheden bieden nieuwe kansen voor adverteerders om rechtstreeks met hun doelgroep te communiceren. In dit filmpje zien we hoe de Kamer van Koophandel gebruik maakt van digitale CBS Outdoor schermen op Amsterdam CS en via deze weg aandacht vraagt voor de startersdag op 6 november a.s.
Op de website van Bright reageert iemand met de volgende quote:
“Oogt als een erg duur grapje van geld dat ondernemers betalen. Qua Twitter-volgers is het project in ieder geval geen succes: http://twittercounter.com/KvK_nwh”.
Twitteren is hip, maar genereert nog niet veel hits & volgers. Tot dusver.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *