JCDecaux wint tender abri/billboards Almere

JCDecaux heeft de tender gewonnen die was uitgeschreven door de gemeente Almere.
Na de acquisitie van Wall heeft JCDecaux opnieuw haar positie versterkt in de Nederlandse buitenreclamemarkt. De gemeente Almere heeft de abri’s, mupi’s en billboards toegekend aan JCDecaux.
Het verlies zal zwaar tellen voor CBS Outdoor, dat daarmee een van haar belangrijkste steden verliest aan haar grootste concurrent. De buitenreclamemarkt op het gebied van abri’s en billboards wordt al vrijwel geheel beheersd door JCDecaux en CBS Outdoor, maar het machtsevenwicht lijkt nu sterk richting JCDecaux te hellen (in 22 van de 25 grootste steden is JCDecaux met straatmeubilair aanwezig). Bij de inschakeling van buitenreclame door adverteerders lijkt JCDecaux een onaantastbare positie in te gaan nemen.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *