Gepersonaliseerd Coca-Cola flesje
Tijdens de grootse zomercampagne zullen consumenten voor het eerst niet alleen ‘Coca-Cola’ op het drankje aantreffen, maar aan een zijde ook één van de 150 populairste Nederlandse voornamen, zoals Thomas, Sanne of Tim. Ngage Media heeft een doorvertaling gemaakt op deze campagne naar haar grote digitale schermen waarbij iedereen zijn of haar voornaam kan sms-en naar shortcode 2580. De voornamen worden vervolgens direct levensgroot getoond op het Coca-Cola etiket op de digitale schermen van Ngage Media. De campagne wordt ondersteund met promotieteams op verschillende locaties. De campagne is uitgevoerd in opdracht van Universal Media.
http://ngagemedia.nl/#!/inspiratie/campagne-coca-cola/
In Marketing Tribune van 8 mei 2013 staat hierover het volgende:
Deze zomer nodigt Coca-Cola iedereen onder het motto ‘Share a Coke’ uit om een flesje Coca-Cola te delen met vrienden en familie. Het opschrift ‘Coca-Cola’ zal daarom voor het eerst in de geschiedenis deels worden vervangen door Nederlandse voornamen.
Gepersonaliseerd blikje laten maken
Plaats een Reactie
Meepraten?Draag gerust bij!