Fiets als reclamedrager

image De Velotaxi is een nieuwe vorm van personenvervoer: een voertuig met twee zitplaatsen dat wordt voortbewogen door een fietsmechanisme. Zeg maar de Nederlandse versie van de tuktuk. En ook dit medium wordt door adverteerders ingezet: op dit moment gebruikt de Rabobank Velotaxi voor het winnen van nieuwe klanten.

Naast een vervoermiddel voor personen is de Velotaxi dus een in het oog springend mobiel medium voor buitenreclame, dat uitstekend kan worden ingezet bij grote evenementen en congressen.
Vooral op locaties waar gemotoriseerd vervoer nauwelijks doorgang heeft biedt de Velotaxi uitkomst. In steden als Berlijn, Tokio, Londen en Athene vormt dit vervoermiddel inmiddels een redelijk vertrouwd beeld in de binnenstad.
Op zaterdag 17 september 2005 gaat de Rabobank Velotaxi Tour weer van start. Met nieuwe Velotaxi’s en enthousiaste chauffeurs worden door het hele land nieuwe klanten voor de Rabobank actief benaderd. Verschillende steden, verspreid door heel Nederland zullen bezocht worden. De campagne duurt tot eind oktober.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *