Een mooi Coca-Cola spectacular/abri

Vanaf dinsdag 21 oktober is de spectaculaire samenwerking tussen Coca-Cola Zero (Zero7) en de nieuwe James Bond film Quantum of Solace te bewonderen in Amsterdam. De reguliere abricampagne is naast Amsterdam ook te zien in Den Haag, Utrecht en Arnhem.

De Abri’s van JCDecaux op het Leidseplein en Rembrandtplein in Amsterdam zijn voor deze gelegenheid volledig bestickerd en voorzien van een 19” LCD-scherm. Hierop is de nieuwe tv-commercial van Coca-Cola Zero te zien. De afbeelding op de enorme sticker bestaat uit shots van de tv-commercial in de huisstijl van Coca-Cola Zero met linksboven het speciaal ontworpen logo Coca-Cola Zero Zero7. Het Amsterdamse publiek kan vanuit royale bioscoopstoelen de tv-commercial bekijken. Hierdoor zijn de opvallende spectaculars niet te missen. Het doel van de campagne is de merkwaarden van Coca-Cola Zero te versterken door de koppeling met James Bond.
Deze fantastische spectacular is mede mogelijk gemaakt door reclamebureau Combinatie van Factoren en mediabureau Universal Media.
De nieuwe James Bond film Quantum of Solace is vanaf 6 november in de Nederlandse bioscopen te zien.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *