Digitale schermen en reguliere outdoor op benzinestations gebundeld

We zien het nog niet veel, maar de combinatie tussen digitale en ’traditionele’ outdoor is goed mogelijk. RAP Media en MMD Media gaan samenwerken op benzinestation, waardoor een netwerk ontstaat van 1.300 vlakken op bijna 1.000 benzinestations van Shell, BP, Total, Texaco, Esso, Tamoil, Q8 en andere high traffic locaties.
sdc12409_300x2250Per 1 augustus wordt de verkoop van de reclameruimte op de digitale schermen van RAP Media verzorgd door MMD Media. Deze 650 schermen op 400 locaties worden toegevoegd aan het RoadBoard netwerk van MMD Media dat uit ruim 600 Abri panelen bestaat op 600 tankstations van Shell, Total, Texaco en Tamoil. Er is nauwelijks overlap tussen MMD Media en de RAP Media locaties. De RoadBoard locaties worden elke twee weken ruim 19 miljoen keer bezocht, het additionele bereik van de RAP Media schermen kan daar nagenoeg 1 op 1 aan worden toegevoegd.
Danny van Beek, directeur MMD Media; “Met deze toevoeging aan ons netwerk vergroten we niet alleen enorm ons bereik, we zijn ook meteen marktleider in digitale media op tankstations. We kunnen de adverteerders en de bureaus hiermee one-stop-shopping aan blijven bieden en dat vinden we belangrijk. RAP Media is voor ons de ideale partner die voor ons ook digitale projecten op luchthavens heeft begeleid.”
Elmer de Vries, directeur RAP Media; “We gaan een samenwerking aan met MMD Media voor de exploitatie van ons landelijke netwerk omdat MMD Media als marktleider in traditionele ‘Out of Home’ binnen tankstations 100% focus heeft op het Petrol netwerk richting de adverteerdersmarkt. Hierdoor kunnen we ons nog meer richten op de uitbreiding van de digitale netwerken en de technische ontwikkeling om locaties en adverteerders meer innovatieve mogelijkheden te bieden en voorop te blijven lopen op het gebied van ‘digital Out of Home’ en narrowcasting.”
MMD Media is sinds 2001 Out of Home exploitant in bioscopen, discotheken, sportscholen, tankstations, wegrestaurants, Makro vestigingen en luchthavens. MMD Media is één van de leden van het PBE en mede initiator van Het Buitenreclame Onderzoek. Met meer dan 3.500 vlakken op meer dan 1.500 locaties is MMD Media een significante speler op de Out of Home markt.
Rap Media is sinds 2004 actief als 1 van de eerste partijen in Nederland op het gebied van narrowcasting. Gestart als pionier met ervaring in ‘Out of Home’ is RAP Media nu marktleider binnen de Automotive en Petrol sector. Naast het tankstation netwerk waarin alle merken vertegenwoordigd zijn verzorgt RAP Media ook de narrowcasting voor o.a. Ford Nederland, Citroën Nederland, Euromaster en Profile Tyrecenter.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *